Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

Επί προσωπικού ή το κακό θέατρο




Ειλικρινά αυτό με ξεπερνάει. Χτες συνάδελφοι συζήτησαν την "υπόθεση"  μου σε συνεδρία του τμήματος ενώ απουσίαζα!  Υπακούοντας σε πιέσεις ανωτέρων (;). Και αναπαράγοντας χυδαία κουτσομπολιά και υπονοούμενα. Προσποιούμενοι άγνοια των όσων συμβαίνουν. Ακόμα και οι φίλοι μου ήσαν σιωπηλοί, μαθαίνω από τρίτους. Αντί συγχαρητηρίων και υποστήριξης εισπράττω από τους συναδέλφους μου μομφές και λάσπη. Αγνός, ηθικός κόσμος ακαδημαϊκά πλασμένος! Ή μάλλον υποκριτικά φοβισμένος. Και να σκεφτεί κανείς ότι πίστευα πως είμαστε μια οικογένεια. Ακόμη και τον σεβασμό και την αγάπη των παιδιών σχολίασαν κριτικά. Προφανώς τους καλύπτουν οι άδειες αίθουσες. Θέατρο, όνομα και πράγμα! 
Και πέραν πάντως των αλλεπάλληλων κρουσμάτων βίας που όμως αρμοδίως θεωρούνται "μεμονωμένα", θα έπρεπε οι συνάδελφοι να αντιδράσουν για την κατασκότεινη Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, η οποία ΔΕΝ είναι μητροπολιτικό πάρκο αλλά περιουσία του Ιδρύματος μας. Επίσης κατήγγειλα και τον προσωπικό προπηλακισμό που υπέστην την περασμένη Πέμπτη με μάρτυρες τους υπαλλήλους του πανεπιστημιακού γυμναστηρίου... Και επ' αυτού σιωπή των αμνών. Ούτε ένα τηλεφώνημα ενδιαφέροντος από πουθενά. Ούτε καν από συναδέλφους! Μόνο από δύο αστυνομικούς διευθυντές. Επειδή επιθυμώ την παραπομπή σε δίκη των υβριστών μου. Αυτό τουλάχιστον. 
Ήδη παραιτήθηκα στην πρόεδρο του τμήματος από υποψήφιος διευθυντής του μεταπτυχιακού μας. Αφού μάλλον εγώ φταίω για την κακοδαιμονία των πανεπιστημίων, τη βία, τα υποβαθμισμένα πτυχία, την βιομηχανία των διδακτορικών κλπ. Mea culpa!
Προφανώς το θέμα δεν θα μείνει εδώ. Θα ζητήσω τα πρακτικά της συνεδρίασης, έστω τις μαρτυρίες και θα υποβάλω μηνύσεις στους συκοφάντες και τους διαδοσίες.
Ακόμα και τα κείμενα μου στο φ. μπ. ή η αισθητική των φωτογραφιών μου τούς ενοχλούν, τα οποία πάντως διαβάζουν. Μακάρι να διάβαζαν και τα βιβλία μου...Πάντως σε αυτό που συνυπογράφω με την Κική Δημουλά θα βρουν πλούσιο, ενοχοποιητικό υλικό. Σιγά μην συζητήσουμε για αισθητική τώρα! 
Επιστρέφω προσωπικά στα γραψίματα και τα μαθήματα μου, τις αγάπες ή τα όνειρα που δικαιούμαι ακόμη. Είναι κρίμα όμως για την μιαν ακόμη χαμένη ευκαιρία. 

ΥΓ. À propos την Δευτέρα 5/2 , στις 7- 8 μ. μ δίνω στο Μέγαρο Μουσικής την πρώτη από τις τρεις διαλέξεις μου με θέμα "Ιδιοφυΐα και Τρέλα, Βαν Γκογκ - Χαλεπάς". Με ελεύθερη είσοδο. Κρατήσεις θέσεων στην ΛΆΒΡΥΣ, τηλέφωνο 210 7258510

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου