Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Η βαρεμάρα ως αφροδισιακό

Ε, λοιπόν, θα σπάσω τη σιωπή μου. Επειδή δεν αντέχω να διασύρεται άδικα ο πρωθυπουργός ως ρίψασπις ή τεμπέλης. Εγώ φταίω για όλα! Εγώ δήλωσα μεταξύ τυρού και αχλαδίου στο μικρομέγαλο δημοσιογράφο πως «κουράστηκα και βαρέθηκα». Εννοώντας σαφώς πως μπάφιασα από το χαμηλό επίπεδο του πολιτικού λόγου που εκφέρεται στην Ελλάδα, αλλά και για το γελοιοδέστατο επίπεδο της τηλεόρασης. 

Δημοσιογράφοι - παπαγαλάκια αόρατων αφεντικών συζητούν κάθε βράδυ με τους ίδιους και απαράλλαχτους εκπροσώπους της εγχώριας «σελεμπριτίλας», το βουλευτή - πλασιέ εθνικιστικών βιβλίων και σύντροφο της ριαλιτζούς - μουσικού, τον ταραξία ποινικολόγο παντός καιρού, τις απαραίτητες Κατερίνα και Μιλένα, δυναμικές εκπροσώπους του Κοινοβουλίου, και ολίγην από Αριστερά παλαιάς εσοδείας (Χαλβατζή και Ανδρουλάκη συμπεριλαμβανομένων). 
Οταν μάλιστα ο παρουσιαστής είναι μερακλής, μπορεί να εμπλουτίσει το πάνελ με τον Αντώνη Καφετζόπουλο ή την οπλαρχηγό Λιάνα. Αυτά εννοούσα όταν έλεγα «κουράστηκα», που να μην άνοιγα το στόμα μου (και που να μην κούναγε συγκατανεύοντας το κεφάλι του και ο Κώστας). Κι αυτά όλα σε μια χαλαρή συνάντηση από αυτές που υποχρεούμαι να υφίσταμαι ως άτυπος, μυστικοσύμβουλος του αρχηγού της Ν.Δ. Και ο αθεόφοβος τηλε - σελεμπριτάς πήρε τη δήλωσή μου και δημιούργησε ολόκληρο, πολιτικό θέμα!
Ενώ στην πραγματικότητα επρόκειτο για κάτι που με αφορούσε προσωπικά. Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Βαριέμαι αφόρητα τις κομματικές ίντριγκες και τους διαγκωνισμούς ανάμεσα στους νυν και τους πρώην καρεκλοκένταυρους της εξουσίας, όπως βαριέμαι να ανεβαίνω κάθε μέρα από το Φάληρο στου Μαξίμου ή να πετάγομαι στη Βουλή για να δω τα μούτρα του Γιακουμάτου, του Χρυσοχοΐδη ή της Αλέκας. Νισάφι! Ας όψεται η παλαιά μου φιλία με τον πρωθυπουργό και η υποχρέωση που του έχω για την αποκατάσταση των διδύμων (του Παγκάλου, βεβαίως).
Επίσης με κούρασε ο ασυμμάζευτος ερωτισμός αυτής της κυβέρνησης. Οι μισοί υπουργοί έχουν ερωμένη και οι υπόλοιποι λευκό γάμο. Είπαμε: Μέγιστο αφροδισιακό η εξουσία!
ΥΓ.: Το διαφημιστικό χιτ, «Βαράω γκασμά χρόνια για τη φαμέλια», για τον επίτιμο γράφτηκε; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου