Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

«Πώς πέρασα την Κυριακή μου» Eκθεση του μαθητού Γιαννάκη Π. της Ε’ Δημοτικού

Εγώ σήμερα το πρωί, σηκώθηκα, πλύθηκα, ντύθηκα, έδειρα το αδελφάκι μου και μετά πήγαμε με τους γονείς μας, για να ξεχάσουμε την πυρπολημένη Αθήνα, στον Αλιμο, που εξήγγειλε ο κ. Σημίτης, επανίδρυσε ο κ. Καραμανλής και πραγματοποίησε ο κ. Σουφλιάς. Τι ωραία που ήταν! Θεόρατα πλατάνια μάς έκρυβαν τον ήλιο, τα πουλάκια κελαηδούσαν στις βελανιδιές και τα πεύκα, λουλούδια αργοσάλευαν μέσα στα καταπράσινα λιβάδια, ενώ κύκνοι κολυμπούσαν στην τεράστια λίμνη πίσω από τους λόφους με τις αμυγδαλιές και τις κερασιές. Είναι σπουδαίο έργο αυτό που εξήγγειλε ο κ. Σημίτης, επανίδρυσε ο κ. Καραμανλής και πραγματοποίησε ο κ. Σουφλιάς, είπε ο πατέρας μου, εισπνέοντας βαθιά τον πεντακάθαρο αέρα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο πνεύμονα της πρωτεύουσας. Τότε με έδειρε ο πατέρας μου επειδή είχα δείρει το αδελφάκι μου και επειδή δεν καταλάβαινα πώς είναι δυνατόν να έχουν οι πόλεις πνεύμονες. Τι όμορφα που ήταν! Η μαμά μας μας ετοίμασε το πικνίκ πάνω στην πλαγιά ενός λόφου, από όπου αγναντεύαμε την Αίγινα και το Αγκίστρι. Δίπλα μας κυλούσε ένα ρυάκι τα γάργαρα νερά του και από κάτω έπιναν διψασμένα ελαφάκια. Τότε εγώ έδειρα το αδελφάκι μου που ήθελε να πιάσει ένα ελαφάκι και να το πάρει στο σπίτι μας. Επειτα περιπλανηθήκαμε πολύ μέσα στο δάσος του Μητροπολιτικού Πάρκου της Αθήνας, στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού που εξήγγειλε ο κ. Σημίτης, επανίδρυσε ο κ. Καραμανλής και πραγματοποίησε ο κ. Σουφλιάς, για να μαζέψουμε χόρτα και να τα πάμε στη γιαγιά μας. Τότε ο μπαμπάς μου έδειρε το αδελφάκι μου γιατί με είπε «βλίτο», ενώ αυτό εννοούσε τα διάφορα χόρτα που έπρεπε να μαζέψουμε. Το αδελφάκι μου έκλεγε γοερά και αντηχούσε ολόκληρος ο ζωολογικός κήπος, που βρίσκεται στην άκρη του δάσους στο Μητροπολιτικό Πάρκο που εξήγγειλε ο κ. Σημίτης, επανίδρυσε ο κ. Καραμανλής και πραγματοποίησε ο κ. Σουφλιάς. Τι ωραία που ήταν! Τότε ο μπαμπάς μου, υπερήφανος, μας έδειξε μια περιοχή που η κ. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά θα την έκανε πίστα για αγώνες αυτοκινήτων, όταν ήταν υπουργός Τουρισμού. Εγώ τρελαίνομαι για ράλι και formula 1 γιατί όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω οδηγός αγωνιστικών. Τότε έδειρα πάλι το αδελφάκι μου επειδή μου ζήτησε να είναι συνοδηγός στο αυτοκίνητό μου. Πόσο πολύ αγαπάω το αδελφάκι μου! Σιγά σιγά ο ήλιος πήγαινε προς τη δύση του, τα πουλάκια χώθηκαν στις φωλιές τους και οι αντιλόπες με τα κρι-κρι. Κουρασμένοι αλλά πολύ ευχαριστημένοι από την ξεχωριστή αυτή εκδρομή, γυρίσαμε αργά στο σπίτι μας. Το βράδυ είδα στον ύπνο μου πως ήμουν υπουργός Περιβάλλοντος. Εφτιαχνα συνέχεια πάρκα, πεζόδρομους, τεχνητές λίμνες, λόφους και ερχόταν το αδελφάκι μου και τα χαλούσε. Την άλλη μέρα, πριν πάω σχολείο, έδειρα το αδελφάκι μου. Γιαννάκης Π. Μαθητής Ε’ Δημοτικού, Αγιος Κοσμάς

1 σχόλιο:

  1. αγαπητο μου παιδι....
    παρατηρω οτι ολο δερνεις το αδερφακι σου και μετα σε δερνει και σενα ο μπαμπας σου...
    (ενω παρατηρειτε ολοι μαζι τον κυκλο ρεμουλας και μαλακιας)
    Αυτο λεγεται κυκλος βιας και αν δεν βρητε ενα τροπο να το σταματησετε οταν μεγαλωσεις (και ενω θα παρατηρεις τον κυκλο ρεμουλας και βλακειας γυρω σου) ισως καταληξεις να σπας το μαγαζι του αδερφου σου ή να του βαζεις φωτια ή οτιδηποτε παρεμφερες.
    Μετα θα σε δερνει ο πατρικος μπατσος και ο κυκλος θα συνεχιζεται επ απειρον.
    Μποερεινα γινεις βεβαια μπατσος ή αρχηγος μπατσων ή αρχηγος αρχηγων μπατσων και να δερνεις και συ με τη σειρα σου ολους τους εν αδυναμια ατακτουντες.
    Μεσα στον κυκλο βιας ομως θα εισαι παντα!
    Σε συμβουλευω λοιπον οταν μεγαλωσεις να ασχοληθεις με την τεχνη οπου μπορει ο καθενας να τεμαχιζει οποιον θελει να ασσκει οση βια θελει οποτε γουσταρει
    (εικονικα δυστυχως -τι να κανομε ετσι ειναι η ατιμη κοινωνια)
    και αντι να σε δερνουνε για την αντικοινωνικη συμπεριφορα σου να σου λενε- "α τι ωραια" μπραβο"
    και αν εισαι και τυχερος μπορει να βγαλεις και κανα φραγκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή